نبیذ

آسوده تنی که با تو پیوست...

نبیذ

آسوده تنی که با تو پیوست...

وَ لَمْ أکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقیّاً...
[زکریا گفت] و من هرگزخود را از دعا به درگاه تو محروم و ناامید ندیده‌ام‌‌‌...
"مریم/چهار"

نویسندگان
پیوندها

برهم زننده ی آمال و آرزوهایم...

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

عرفت الله بِفَسخِ العَزائم و حَلّ العقود و نَقضِ الهِمَم

همه، رابطه ی نزدیک و خوبی با خیال ندارند. اما آنها که دارند میدانند وقتی از میان هزارها، یک خیال را زاییدی ناجار از پروریدن آنی؛ زاییدن و پروریدن و رفتن تا بی انتهای بطن گردابش.

دوستت دارم که همه ی خیالهای دردانه و عزیزم را نقش بر آب میکنی. دوستت دارم که نشانم میدهی برایم برنامه ای داری غیر از آنچه دلم میخواهد. دوستت دارم که رهایم نمیکنی و اگر در مسیر یگانه ی خودت نباشم آشفته ام میکنی. گاهی فکر میکنم اینکه در زمانهای متفاوت به آدمها چیزهای مختلفی میدهی و در زمانهای متفاوت چیزهای مختلفی را از آنها میگیری، یعنی داری ما را بر اساس تفاوتهایمان تربیت میکنی. هیچ کس به قدر تو تفاوت من را با بقیه نفهمیده بود و نخواهد فهمید. دوستت دارم که به یک فرمان "کن"، مرا آوردی و انسان کردی. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
مهدیه فاتح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی