نبیذ

آسوده تنی که با تو پیوست...

نبیذ

آسوده تنی که با تو پیوست...

وَ لَمْ أکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقیّاً...
[زکریا گفت] و من هرگزخود را از دعا به درگاه تو محروم و ناامید ندیده‌ام‌‌‌...
"مریم/چهار"

نویسندگان
پیوندها

از یاد رفته

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

هنگام ورود به این جا, درست پایین یوزر و پسورد, کنار ورود امن, نوشته: مرا به خاطر بسپار. بعد کنارش مربعی هست منتظر; برای تیک خوردن یا نخوردن...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
مهدیه فاتح

نظرات  (۳)

در صفحهٔ ورود پرشین‌بلاگ شبیه همین‌مربع را تیک می‌زنم ولی به خاطر نمی‌سپاردم. هربار از نو منتظر می‌ماند که تیک بخورد یا نخورد. رهایش کردم دیگر. امتحان نمی‌کنم. من را به خاطر نمی‌سپارد؛ هربار باید بگویم کی هستم و اسم شب را بگویم تا راهم بدهد.
پاسخ:
زهرا. یاد این بیت شهریار می افتم:
ای شاخه گل کز پی خورشید می دوانی ام/ این بود دست رنج من و باغبانی ام؟ 
نسیان, عالم را گرفته. ولی پرشین بلاگ لابد دوست دارد هر بار اسم شب تو را بشنود...
اگر پرشین‌بلاگ آدمیزاد بود الان حرفت چه قندی توی دلم آب می‌کرد. شاید هم می‌داند بی‌دلیل، بندی به پای ما بسته.
از یاد و دل من که نمی ری هیچوقت.
پاسخ:
از این همه دوست بودن تو چه بگویم...از مهربانی زلالت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی