نبیذ

آسوده تنی که با تو پیوست...

نبیذ

آسوده تنی که با تو پیوست...

وَ لَمْ أکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقیّاً...
[زکریا گفت] و من هرگزخود را از دعا به درگاه تو محروم و ناامید ندیده‌ام‌‌‌...
"مریم/چهار"

نویسندگان
پیوندها

نقش خیال

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

تا به حال همیشه در انتطار دخترم بودم. رنگ خیالم را او می‌گرفت؛ آغوشم را او پر می‌کرد. کتاب‌های کودک کتابخانه‌ام را او مالک می‌شد و در حس دوست داشتن مردی عزیز و بزرگ، با من شریک می‌شد. هیچ‌وقت یاد پسری از آن خودم نیفتاده بودم. امشب و بیدار خوابی‌اش دوباره مجنونم کرد؛ حین لیلی و مجنون خواندن، نام و محبتش افتاده به سر و زبانم. یوسف!  برادرانه‌ترین برادرانه‌ای که دخترم می‌تواند داشته باشد! از خیال نشاندنشان روی زانوهام و زمزمه کردن توی گوششان گریه‌ام می‌گیرد؛ از دست در دست هم گذاشتن و دویدنشان. از خیال خواهری و برادری کردن‌هاشان...

 

بوی پیراهنت مجنون و چشم به راهم کرده؛ کی از راه می‌رسی یوسفم؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
مهدیه فاتح

نظرات  (۲)

جمعتان جمع و جنستان جور است. ماه منیر و ستارهٔ حسن یوسف، رخشنده و بالنده در دامن مهر خورشیدی که تو باشی و در پناه آسمانی بلند چون آن مرد عزیز؛ کهکشان خیالت به حقیقت برسد. خوب است. برسند الهی.
پاسخ:
زهرا. به طرفه العینی دلم برایت پر کشید. این از مهربانی تو. آن هم از واژه‌های دل‌انگیزت.
من هم برای تو بهترین‌های عالم و آن‌چه به قلبت بنشیند را می‌خواهم.
قند توی دلم آب می کنند وقتی از ماه منیرت می نویسی. و حالا هم یوسف... چه غریب که این روزها من هم مدام در خیال یوسف بوده ام با خواندن سوره اش و آن قصه ی دلکش.
از تو یاد گرفته ام که مدام پیش خودم خیالپردازی "لیلا"ی کوچکم را داشته باشم. یک وقت کاش خاله ی لیلای من بشی مثلا. آخ با دوتا فرشته ی کوچولو چه خواستنی تر باشی.
پاسخ:
یاسی. خب این طور که من را هوایی دخترکت کردی; هم بازی بچه هایم
تو قند را توی دل من آب تر کردی! انتظار لیلایت کاشته شد توی دلم :) *  با این خیال های شیرینمان کجا برویم آخر؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی